torsdag 20 september 2012

FEM MIN HÄR OCH FEM MIN DÄR ...



Ja, så känns det just nu. Är väldigt splittrad mellan allt som jag vill hinna med och alla olika världar jag slängs fram och tillbaka i. I början på veckan var en typisk "fläng dag". Var i Stockholm i fyra timmar för ett möte och påvägen till mötet sprang jag in i några affärer som jag bestämt mig för att försöka hinna med. HM Home var en av dem.


Foto: Home of Milla

Jag blir varje gång imponerad av att deras sortiment ser mycket finare ut i verkligheten än i katalogen. Det är inte ofta det är så. Jag är ju på jakt efter överkast och kuddar till tonåring (som fick sin säng i fredags!!). 

Jag blev förtjust i överkastet (se bilderna). Det var en fin varm färg och lätt att kombinera med olika färger. Jag gillar flexibilitet i inredning då jag fort tröttnar och vill ha förändring. Att ha ett neutralt överkast gör att man lätt kan få förändring genom att byta ut till olika färger på kuddarna 




Foto: Home of Milla


Jag gillade inte bara överkastet utan tyckte även att hela bäddningen var fin men det är inte riktigt den stilen som vi har tänkt oss just nu. Men överkastet, ja det hoppas jag tonåring vill ha, för det skulle bli riktigt fint.

Há en bra torsdag i detta ruskiga väder!

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!