torsdag 13 september 2012

TVÄTTSTUGAN

Bild: Home of Milla


Gokväll!

Bjuder på några bilder från vårt "Laundry Room"


Bild: Home of Milla


Nu är några timmars slit i tvättstugan avklarat och återigen är jag i hyfsad fas. Kommer dock aldrig någonsin tycka att det är kul med strykning och tvätt. Kommer heller aldrig förstå var den där andra strumpan tar vägen. Måste vara något utsug i tvättmaskinen :).

Mina förvaringsburkar för tvättmedel är jag så nöjd med.  Burkarna införskaffades för några årsedan och kommer från House Doctor.  Strykvattnet med lavendeldoft som står bredvid använder jag till lakan. 

Sov så gott!

Imorgon är det fredag :)

Kram Milla 

1 kommentar:

  1. Hej hej
    sitter med mobilen så jag svarar lite snabbt ang mattan....
    http://www.lillavillavita.se/produkt/Matta-180x270-cm

    ha det gott!
    kram Marie

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!