onsdag 5 september 2012

TASSELS

Foto: Home of Milla


Hejsan!

Var det någon som såg Hollywoodfruar igår? Maria Montazami är ju helt underbar. Tycker att hon känns mer avslappnad denna säsong. Jag köpte några tassels i somras och kom på dem och hängde upp dem igår när jag såg Maria. Vet inte om jag gillar tofsar. Är ju så toffsigt (ler)!

Ja, nu får de hänga där ett tag så får jag se hur jag trivs med dem.  Tyvärr är bildkvalitén här på bloggen inte den bästa just nu. Min systemkamera har totalt havererat så bilderna är tagna med mobilen som snart är 3 år! Jag hoppas snart få fixat kameran. 

Há en härlig onsdag!

Kram Milla 

1 kommentar:

  1. Hej och tack för din hälsning:) Sådana där tofsar skulle jag nog också ha i butiken...dina var jättefina! Ja, kom och hälsa på om du bor i närheten - och presentera dej - det glömmer en del bort och det är så tråkigt. Ha det gott så hoppas jag vi ses eller hörs här på bloggen igen. Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!