måndag 24 september 2012

TV HÖRNAN!



Idag på veckans första dag bjuder jag på lite pics från vår läs,- och TV-hörna.



Foto: Home of Milla






Igår flyttade vi in den ny/gamla TV-bänken efter en makeover. Den kommer från mamma och pappa som köpte den på tidigt 70-tal. När vi övertog den var den röd och vi målade om den i svart för att nu blivit målad igen och denna gång i vit.  Av alla de färger den haft tycker jag faktiskt att den blev mycket snyggare vit.

TV:n köpte vi för några årsedan och det var absolut ett krav från mig att den skulle vara vit då jag inte ville att den skulle synas så mycket. Vi höll på att ge upp många gånger för på den tiden var det mycket ovanligt med vita TV-apparater men till slut hittade vi en liten, vit TV och jag är så nöjd att jag inte gav upp. 

Foto: Home of Milla


Kuddar i vit och grönturkos. Gillar verkligen den vänstra kudden som jag köpte för några årsedan. Har fortfarande inte tröttnat. Den högra kudden gillar jag färgen på men den börjar bli nopprig nu och behöver bytas ut.









Foto: Home of Milla


I fönstret står två pelagonier som ännu inte gett upp trots min urdåliga skötsel av dem. Krukor kommer från Cult och även de är inköpta för flera årsedan. De känns klassiska och lättplacerade.


Há en bra måndag 

och 

tänkt på att 

ny vecka  innebär nya möjligheter!

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!