torsdag 30 januari 2014

ROSA DETALJER

Kudde från HM Home

                  


Mitt kudden från Hemtex övriga detaljer från HM


Vad kan jag göra istället för att sova?

Jo, surfa runt och leta efter rosa detaljer till dotterns rum. Är en av alla saker jag hittar på istället för att sova. Har hittat mycket fint och en hel del nyheter fann jag på HM Home. Allt utom den vita kudden i mitten med text (från Hemtex) är från HM.

Blir lite trött på mig själv. Just nu är det lite mycket på jobbet och istället för att träna åkte jag direkt hem och slängde mig i en fåtölj framför brasan. Kändes så rätt då men inte nu när jag ligger i sängen och inte kan sova för att tankarna snurrar och det kryper i benen. 

Känner Ni igen det? 

Imorgon måste det bli lite löpband och coreövningar. Med ett löfte till mig själv avslutar jag dagens inlägg.

Godnatt 
(Hoppas Ni redan sussar sött :) )




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!