måndag 27 januari 2014

PINK MONDAY



Godmorgon!

Då kickar jag igång en ny vecka med en dos rosa till Er.

I lördags gjorde jag ett försökt att visa Er den nya lampskärmen som jag köpte på Ikea till yngsta dotterns rum (den som fick stå kvar i matsalen för jag gillade den så mycket).  Igår fick hon den och den passar så fint i hennes rum men innan jag bar upp den till hennes rum passade jag på att ta lite bilder i dagsljus. 

Vilken skillnad på bildkvalité mellan dag och kväll ! 

Då jag jobbar hela dagarna blir det inte många sådana här bilder så pass på. Här kommer några dagsbilder hemifrån mig. Något sällsynta på min blogg såhär i vintertider.





Vita vasen från Mio med rosa tulpaner i.





Så nu måste jag skynda till jobbet så jag önskar Er en riktigt skön måndag!

KRAM

1 kommentar:

  1. Vilken fin lampa! Skulle passa perfekt i dotterns rum. Har inte varit på Ikea på ett tag, men det blir nog snart dags för ett besök.
    Hoppas du får en fin söndag! Kram Stina

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!