lördag 7 juni 2014

NYA SKOR OCH EN TRÖTT KROPP



Hej på Er!

Hoppas Ni haft en bra pingst. Själv har jag stått böjd över vår stengång med högtryckstvätten och försökt få bort allt ogräs och mossa som i år totalt tagit över vår stengång. Så efter 4 timmars stirrande rätt ner i backen ömmar hela kroppen och axlar och nacke mår sådär känner jag nu. Men resultatet blev bra och vill man ha det fint får man lida pin....

Passar på att visa Er mina vårskor som jag köpte för ett tid sedan. Ett par gamla hederliga espandrillos i ny tappning. Mina är lite upphottade med ormskinns imitation. De är verkligen supersköna och jag tror nästa att de är utslitna till semestern, så mycket har jag använt dem. Mina är av märket Replay men det finns många olika märken och variationer på marknaden i år. Jag tror faktiskt jag skall köpa ett par till.

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!