måndag 23 juni 2014

UNDERBARA FANTASTISKA ZETAS



Long time no see !

Ja, här blev ett litet oplanerat blogguppehåll men nu kommer ett litet inlägg. Var i Stockholm för någon vecka sedan och lyckan var total när jag förstod att vi bodde bara några minuter (med bil) ifrån Zetas!

Jag lyckades klämma in två besök på en helg:).

Förra gången jag var där fick jag med mig hela familjen in och det blev sådär lyckat med tre klumpedunsar dragandes med fötterna i gruset efter mig som svansar som då och då muttrade om jag snart var färdig. Nu hade vi alla lärt oss en läxa så familjen lämnade helt enkelt av mig så fick jag gå där alldeles själv och bara njuta av allt det vackra. 




och vad mycket vackert där fanns. Fick så mycket inspiration. Det är bara så synd att vi inte hade plats i bilen för jag hittade de där trädgårdskrukorna som jag vill ha. Tyvärr fraktar de inte dem då de är för tunga men lite annat smått och gått följde med hem. 

Det var ett litet kort inlägg från Zetas besöket.

Há det så gott!

och 

hoppas det inte blir lika länge till nästa gång.

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!