fredag 7 augusti 2015

MERA VÄSTKUSTEN



h.a.v.  n.a.t.u.r  S.v.e.r.i.g.e. s.o.m.m.a.r



Godmorgon!

Har precis vaknat nu och känt på de ljumma härliga vindarna ute. Efter några dagar i stugan med lite renovering och relaxing är det nog ändå lite båtliv som hägrar igen. Vi får se vad som händer. Det är just det som är så härlig med semester, att man inte har massa måsten utan man får helt enkelt se vad man känner för när första koppen kaffe är drucken och frukosten är intagen. Eller hur har Ni det? Har Ni Era semester dagar planerade?



Jag har flera gånger tänkt att visa Er lite mer bilder från stugan som vi renoverar. Den blir så fin och vi är så nöjda.  Dock saknas det ganska mycket piff här och där så bilderna Så tills jag funderat hur jag skall göra. Om jag ändå skall visa Er hur det ser ut nu och skippa att det inte är perfekt eller om jag skall vänta så bjuder jag på lite mer bilder från havet igen. Det är bilder från vår sista natt ute för några dagarsedan. En dag som började med att jag till och med hade raggsockorna på mig (brukar aldrig använda dem på sommarsemestern) och slutade med att vi satt på fördäck i kortärmat och det var helt spegelblankt. 

En magisk eftermiddag/kväll helt enkelt!




Det blev även en magisk och annorlunda solnedgång. Molnen har inte sett ut som de brukar på hela sommaren. Jag hade svårt att fånga dem på bild men ungefär såhär såg de ut i alla fall.

Nu skall jag hämta min första kopp kaffe för dagen.

Há en skön fredag!

K.r.a.m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!