tisdag 17 oktober 2017

ÖVERKAST AV SAMMET

Bild lånad från Ellos-printerest

Nytt överkast är införskaffat, så check på den punkten!



Har köpt världens gosigaste överkast i en helt underbar färg i en svartblå ton men upplevs som mörkblå. Jag vet inte hur många foton jag tagit på detta överkast men det är nästintill omöjligt att fånga det på bild. Färgen och strukturen bli inte alls som i verkligheten därför lånade jag en bild av Ellos för att visa Er och så visar jag två av mina försök till att fota det. Jag utnyttjade även en rabatt så för mig gick det bara på strax över 1000 lappen för ett dubbel överkast och det känns som rena fyndet jämfört med de andra överkasten jag spånat på som hamnar över 3000. Som accentfärg har jag grönt och beige vilket gör att sovrummet ljust nu känns väldigt varmt, ombonat och redo för hösten.


Jag har även passat på att köpa nya påslakan från Hemtex när de hade 25% rabatt. Påslakanen är gjorda av ekologiskt bomull och så härliga att sova i. 


SHOPPING LISTA

Påslakan hittar du här
Överkastet hittar du här
Kuddar från Ikea



Önskar Er en fin dag!

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!