onsdag 25 oktober 2017

VINTERNS SOVRUM

Bild lånad av Hm, Hh Home


S.O.V.R.U.M

Vilket kusligt väder vi har nu. 

Igår regnade det från morgon till kväll och avslutades med stark vind som ven runt knutarna på huset. Brasan går varm här på kvällarna och jag vill bara krypa ner under täcket. Jag är så nöjd med mitt nya blåsvarta överkast som jag skrivit om innan. Sängen får precis sådan gosig känsla som jag vill att den skall ge under höst och vintertid. Nu valde jag att gå mot den blå linjen med grön accentfärg men även den gröna tonen är ju supermysig. Med lite färg på väggarna som i bilden ovan blir ju känslan ännu varmare och mysigare. 







Bild lånad av Sköna Hem

Den lite mer rena gröna tonen med en säng av ek är inte heller fel. 

Nu är det dags för hemmafix här. 

K.R.A.M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!