onsdag 18 oktober 2017

CYKLIST I SHANGHAI

Eget foto från Shanghai i Kina


Go kväll!

Är bara så mycket just nu och var bara tvungen att skriva det här. Dagarna och kvällarna fylls av budgetarbete och samtidigt pågår all vanlig verksamhet och det börjar kännas i huvudet och ögonen nu att jag jobbat väldigt mycket ett tag.

Men....

Snart snart vankas det ledighet och en resa. Skall bli så kul att åka iväg en sväng. Hoppas jag kan uppdatera bloggen under resan så att Ni får hänga med.

Jag älskar att resa och gärna till spännande platser, såsom när vi var i Shanghai i Kina för några år sedan. Vilken resa! och vilken upplevelse!

Och även ifall det är mycket jobb och känns lite tungt just nu så är det inget jämfört med hur många Kineser kämpar dagligen. Det var ingen ovanlig syn att se överlastade cyklar med packning av något slag såsom på bilden ovan. Därmed kom jag att tänka på en mening som jag brukar ta fram när det känns tungt:

" DET KUNDE HA VARIT VÄRRE"

K.R.A.M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!