torsdag 3 januari 2013

NYÅRSDUKNING






Goddag!

Vad gör Ni idag? Själv håller på att sortera och gå igenom mina bilder från december. Tycker inte att vi har gjort så mycket men när man tittar tillbaka på alla bilder så inser jag att vi hunnit med och gjort mycket roligt under hela hösten. 

Visar idag lite mer från nyårsdukningen. Som jag nämnde häromdagen gick den i vitt och krispigt. Duken bestod av krossad sammet som jag köpt på Stoff och Stil för 
29 kr/meter. Perfekt att lägga på som duk och strykfritt dessutom. Priset är nästan detsamma som engångsduk och utbudet av färger är fantastiskt. Servetterna kom från TineK och de djupa tallrikarna till soppan fick jag snabbt åka och inhandla på nyårsafton i närmaste matbutik :). Kom på att jag inte hade något som matchade mina vita tallrikar med gulkant från nobelservisen. Vimpeln i taket fick jag inspiration från här och den gjorde verkligen att det blev feststämning. 

Som Ni redan antagligen förstått så bestod årets nyårsdukning av mycket ihop plock men jag blev supernöjd. Tyvärr blir det ju inte riktigt samma känsla på kort då jag är en usel fotograf. 

Há en härlig dag!

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!