söndag 6 januari 2013

ILANDS PROBLEM I INREDNINGSVÄRLDEN

Foto: Home of Milla






Godkväll!

Har haft en mysig mor/dotterdag i stora staden idag. Jag har två favoritgator eller möjligtvis tre i Göteborg för att uppleva den bästa inredningen på kortast tid och det är Magasinsgatan och Kastentorget samt Vallgatan. Genom att bara passera dess två gator går du förbi Floramor & krukatös,  Marrachek, Iems, Norrgaveln och Artilleriet för att nämna några inspirerande butiker.



Foto: Home of Milla

 Sitter och myser i soffan efter en god middag ikväll med ett verkligt i-landsproblem. Håller på med lite fix i köket med byte av köksluckor och skall nu bestämma nytt kakel. Kunde ju inte låta bli att ta med mig lite provkakel hem när jag gick förbi Marrachek design idag. Gud vad mycket snyggt det finns. Jag har dock fastnat för det vit grå eller grå vita kaklet. Nu är det bara frågan storlek och färgsättning. Kan inte riktigt bestämma mig. 




Provplattor från Marrachek

För den observanta kan Ni se att plattan till vänster har en vit inner stjärna medan den högra har en grå. Jag har även med mig en mindre provplatta hem. Frågan är vad jag skall välja till mina nya vita skåpsluckor.... Ja, ett riktigt i-landsproblem alltså.

Hoppas att Ni har en bra trettondags afton!

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!