måndag 7 januari 2013

TINEK VÅR/SOMMAR 2013




TineK Homes nya kollektion har visats i bloggvärlden de senaste dagarna. Så dessa bilder är ju inga nya direkt. För mig så liknar årets färgskala den som jag hade i min första lägenhet. Året var 1990 och mamma hjälpte mig att sy vardagsrumsgardiner i ett mönster som är så otroligt likt den mönstrade kudden här nedan. Färgerna var grått och aprikos med aprikos lampskärmar och lampfötter av terrakotta i fönstren. Soffan gick i matchande färger. Därför kan jag inte annat än le och tänka tillbaka på det ljuva 90-talet när jag ser bilderna.


Jag gillar både randigt och blommigt så servetterna är helt i min stil.






Brickan har jag varit så nära att klicka hem flera gånger men jag har så lite plats så något annat måste bort innan jag kan köpa nytt. 






Om du vill se mer av kollektionen så hittar du den här.


Há en skön måndag!

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!