fredag 16 januari 2015

NU BÖRJAR BESTÄLLNINGARNA TRILLA IN - FÖRST UT ÄR KUDDEN FRÅN HÜBSCH



Hej!

Nu börjar beställningarna som jag gjorde mina sista ledighetsdagar vid jul komma. Det är barnsligt kul med paket och även ifall jag själv beställt dem och vet vad de innehåller är jag lika pirrig varje gång jag packar upp. Att beställa från nätet är en liten chansning då färg och material kan skilja sig ifrån den bild jag fått när jag tittat på nätet och i verkligheten.

Första paketet som kom är kudden av märket Hübsch. 
Jag trodde nog den skulle vara lite mer gråblå men den kommer passa i alla fall och jag gillar den redan väldigt mycket. Kudden köpte jag här.

Há det bra!

K.R.A.M

1 kommentar:

  1. Jättesnygg, den har jag inte sett förut. Mitt bästa lördagstips: tävla hos min vän Carola:
    http://roomofkarma.se/

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!