tisdag 6 december 2016

ÅRETS PYNT I NATURENS TECKEN



T.omt.a.r.  o.c.h  n.a.t.u.r.e.n  s.o.m  j.u.l.p.y.n.t






Inför första advent var vi ute i naturen, samt köpte även lite barr :). Hade en idé i år om att ta in naturen och pynta med den. Mossa, kottar och olika barr finns nu på flera ställen i vårt hus härligt mixat med goa tomtar.


Är lite svag för tomtar med nedragen luva. Gärna i grått eller vitt :)


Jag fick även en idé och drog in en hel gren som jag virade en ljusslinga i och satte två tomtar på grenen. Hängde upp grenen i fönstret och det blev riktigt bra. Lite svår att fota dock. Bilderna blev inte som jag tänkt mig så Ni får bara en liten skymt av en gren och tomte idag. Skall se om jag kan få till en bättre bild i dagsljus till helgen.

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!