onsdag 28 december 2016

ATT VÄRMA SIG I VINTERTID



*v.i.n.t.e.r * v.ä.r.m.e*





Hej på Er!

Har Ni det bra? Jobbar Ni eller har Ni semester? Själv har jag jobbat några dagar och idag när jag kom till jobbet såg mina kollegor förvånade ut att jag kom. Tydligen hade jag egentligen semester men det hade jag glömt av :). Vad är sannolikheten att glömma av man ansökt och fått beviljat en semesterdag? Eftersom jag ändå var på jobbet valde jag att jobba men tar semester imorgon och fredag istället. Skall bli så skönt då det är lite kaos på jobbet just nu. Årets sista dagar är alltid kaos men eftersom så många är lediga så blir det ändå inget vettigt gjort då mitt jobb kommer efter alla andra är klara med sina delar. 

Så nu släpper jag jobbet och istället kryper upp i soffan med ett glas vin och njuter av den absolut bästa investeringen vi gjort i vårt hus, att installera en braskamin. Högre mysfaktor får man leta efter.  


Há det nu så gott i decemberkylan!

K.R.A.M




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!