torsdag 22 december 2016

JULENS DOFT & SMAK


b.ä.s.t.a * l.u.k.t.e.n * & * s.m.a.k.e.n


Bästa med julen är nog ändå skumtomtarna? och ett riktigt bra doftljus från Yankee Candle.
Eller kanske inte allra bästa men en av de bästa som finns. När vi kommer till skumtomtarna får det inte vara några copy här inte utan de skall vara de "äkta" skummisarna annars kan det vara. 

Och de ligger välorganiserade på rad i julgodislådan här hemma. Jag skrattade gott när jag fick se det. Själv gillar jag organiserat. Lådor, kryddor i bokstavsordning m.m. men det är inte alla i lá familia som lägger tillbaka cayenne pepparen på C osv så det blir inte alltid så organiserat här hemma som jag önskar. Men på skumtomtesidan var det faktiskt inte jag som organiserade utan min yngsta dotter. Äpplet faller inte långt ifrån trädet :)




Nu är det dan för dan före dopparedan...

Undra vad tomten kommer med ???

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!