lördag 7 september 2013

ARTILLERIET, AFROART OCH MÖHIPPA





Hej på Er!

Idag skall det bli så kul då jag skall umgås med ett gäng goa tjejer hela långa dagen, natten och söndag förmiddag.  Varför? Jo för idag skall vi ha den riktiga möhippan :)

Dagens bilder är från gårdagens supersnabba shoppingrunda som påbörjades på Artilleriet. 







Åh vad jag stod här länge och tittade och suktade. Vilken matta, kuddar, soffa, ja allt är såå fint. Färgen på soffan är sådär fin blå, en sådan som jag vill ha. Mattan är sådär gossig. Tänk en svart fondvägg bakom soffan... åh vad ännu finare den skulle bli. 




På Afroart fanns det många fina kuddar. Denna kombo var så fin. Det var den mellersta kudden som fick följa med mig hem men det fanns många fler som jag gärna också hade tagit med hem. 

Nu måste jag rusa..  bruden är kidnappad och påväg på mc till småstaden där vi alla nu snart skall samlas för att börja ett härligt dygn tillsammans.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!