torsdag 12 september 2013

HUVUDVÄRK- SOVRUM- OCH KONFERENS

Bild lånad av  Alvhem Mäkleri & Interiör / SE360



Hej på Er!

Ligger just nu och vilar på hotellrummet innan det är dags för middag. Har suttit i möte hela dagen i ett konferensrum med världens sämsta ventilation. Nu ligger jag på rummet som också har världens sämsta ventilation. Jag som aldrig brukar ha huvudvärk har haft en molnande huvudvärk hela veckan. Trodde aldrig jag skulle säga det men nu längtar jag efter höstens kyla för att få lite mer syre i luften. Det känns som om ventilationen på kontor, konferensrum och hotellrum i Sverige inte är gjord för detta klimat.

Så, nu har jag gnällt färdigt. Förutom den dåliga ventilationen här är vi på ett jättemysigt ställe som ligger strax utanför Göteborg alldeles vid en sjö. Skall se om jag kan ta lite bilder som jag kan visa Er imorgon.

Dagens bild blir på ett sovrum som jag tycker är fint. Jag är på jakt efter några roliga sänglampor och jag hittar verkligen inga. Jag vill ha något nytt som jag inte sett innan. Jag bestämde för flera årsedan när bottenvåningen på vårt hus ändrades till grått, vitt och svart att jag inte skulle ha de färgerna i vårt sovrum. Där skulle det vara färger i varmare toner såsom beige och brunt. Nu tror jag bannemej att jag har ändrat mig. Känner att jag dras mot gråa linne sängkläder hela tiden. Så kanske lite vitt, grått och lite svart såsom här på bilden kan bli snyggt i vårt sovrum. Då vi sparar pengar till en längre resa så är min inredningsbudget nästintill 0 kr denna höst. Men jag har lite vit väggfärg som blivit över i garaget. Kanske helt enkelt bara skall rolla väggarna vita sålänge....

Oj nu sprang tiden iväg här ser jag. Blir att göra en snabbfix av mig själv innan middagen.

Há det gott!

KRAM
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!