fredag 20 september 2013

ATT FIRA HÄÄÄRLIGA FREEEDAG I VÅR PERGOLA!


Åh, vad fantastisk skönt med fredag. Denna vecka har varit (som de senaste) mycket intensiv. Denna vecka har många timmar ägnats åt jobb samt sjukdom i familjen. 

Jag har ännu inte drabbats men vi får se om jag lyckas hålla mig frisk. Feber och halsont är sådant jag med all säkerhet brukar åka på. Magsjuka brukar jag kunna hålla mig  borta ifrån.

Så denna fredag kom inte för tidigt... maken har varit sjuk i veckan men mår idag hyfsat bra så han har fixat med bubbel och räkor till fredagsmyset.



Bubbel i pergolan



Så när jag kom hem ifrån jobbet välkomnades jag av nerkyld skumpa, sol och faktiskt lite värme. AW i pergolan kändes ju bara såå rätt. 

Nu skall det avnjutas färska räkor och efter det en gigantisk godispåse :).

Há en härlig fredagkväll.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!