lördag 21 september 2013

SMÅFIX I SOVRUMMET

Lite stilleben på avlastningsbordet. Foto: Home of Milla


Småfix pågår här i ett lugnt tempo. 





Hej där!

Delar av familjen är fortfarande sjuk, vilket gör att vi alla går på lite halvfart här hemma. Själv går jag runt och gör lite småfix. Har ändrat om lite i sovrummet, ett projekt som småstartade redan förra helgen då jag målade om avlastningsbordet från träfärgat/vitt till  grå/vitt  och nu kommer det där trixiga momentet. När man skall hitta stilleben som blir pricken över i:et. Tycker det är lika svårt varje gång. Nu blev det lite mer shabby chic/romantiskt än vad jag hade väntat mig. Får nog fixa vidare här och se om jag kan "hotta till" det lite :).

Há en go lördag alla!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!