fredag 6 september 2013

NY KUDDE FRÅN AFROART




Hej där!

Vilken eftermiddag jag haft. Hade ett jobbmöte mitt i centrala Göteborg nu i eftermiddag. Ingen konstigt alls egentligen förutom att de just nu bygger om hela innerstaden. Där arbete inte pågår just nu har tidigare filier nu blivit bussfiler. Allt för att stoppa biltrafiken i city. Så efter att ha snurrat runt fram och tillbaka i city kom jag instormande 30 min försent på mötet. Något som jag blir mycket irriterad över om någon annan gör. Gud vad pinsamt. 

Efter mötet kostade jag på mig att gå runt kvarteret Magasinsgatan. Där vi har Artilleriet, Afroart mfl. Mycket fint...




På Afroart fann jag denna fina kudde som passar perfekt hemma hos mig. Kudden finns även att shoppa online här.

Nej, nu måste jag kila. Grannen ringde mig precis och bjöd mig på lite vin. Vi brukar ha lite AW då och då. Så mysigt att sitta och prata om veckan som gått, vad vi skall göra i helgen och allt annat som rör livet.

Hejdå!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!