torsdag 3 oktober 2013

GODKVÄLL!


Hej!

Då var jag hemma igen efter dryga dygnets konferens. Känner mig ganska mör i huvudet på ett positivt sätt då hjärnan varit på högtryck.  Tycker det är lika spännande varje gång jag sätter nyckeln i dörren till hotellrummet. Brukar först fantisera hur jag tror rummet ser ut utefter hur övriga ytor ser ut på hotellet. Igår stämde min bild om hur hotellrummet borde se ut väldigt bra överens med hur det såg ut. En klassiskt New England stil genomsyrade hela hotellet. Tyvärr tog jag inga mer kort än på rummet, vilket är synd såhär i efterhand. Hade gärna visat Er mer då inredningen var väldigt fin. 



Svängde förbi blomsterlandet påväg hem och fick äntligen tag i lite roliga krukväxter. Här är en av dem. 

Nä nu skall har plockas och fixas här hemma lite. Är så skönt att komma hem ifrån jobbet på fredag till ett städat hus. 

Há en skön torsdagskväll!

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!