måndag 14 oktober 2013

GARDINER OCH FONDVÄGG




Godmorgon!

Det första jag gjorde i morse var att gå in i det nyrenoverade rummet för att känna doften av nymålat och nytapetserat. Allt piff är verkligen inte på plats men basen är där nu. Vitt golv, ljusgrå väggar med en vit och silvrig fondtapet. Som lillprinsessan sade igår. Nu finns grunden liksom mamma. Nu kan jag i lugn och ro fundera hur jag vill ha det. 

Gardinerna är skira spetsgardiner och tanken var att vi skulle haft en rosa kappa till men det känns inte rätt längre. 

Idag blir det bara ett liten morgonglimt av rummet men jag lovar att visa mer när vi har mer på plats.

Nu väntar jobb men helst av allt hade jag varit hemma idag och fortsatt med piffet.

Há en bra dag!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!