lördag 26 oktober 2013

SEKRETÄREN PÅ PLATS




Börjar med att skriva att idag lever datorn sitt eget liv. Har laddat upp bilder som försvinner, den byter sida utan att jag begärt det m.m. Jag hade lite fler bilder men nu blir det bara ovan bild sålänge. 

Som Ni ser är sekretären nu på plats. Dock inte vit men liten, smidig och lite småromantisk tycker jag. Satte den på plats i rummet för att se hur den passade in och lillprinsessan är sååå nöjd. Storasyster rynkade dock lite på näsan men så har de helt olika stil också mina tjejer :).

Känns dock lite jobbigt att börja slipa och måla om den då den är otroligt välbehållen och fin. Till och med original knopparna är kvar. Men vit skall den vara säger övriga här och så får det bli. 

Jag har även lite tapetprover här hemma för omtapetsering av en fondvägg men nu är det stopp säger mannen. Först måste garaget röjas innan det blir något mer inomhusprojekt. Jag kallar det utpressning men kanske det enda sättet för att motivera mig till garageröjning ;).

Måste skynda ut i garaget nu!

Há en bra lördag


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!