fredag 25 oktober 2013

TGIF


Ny skrivbordsstol och hemmaydd sittdyna. Stolen kommer från Fröken Ros  se här, tyget till sittdynan är från Stoff och Stil se här. Väskan köptes i NY för några årsedan. 



TGIF!
(Thank´s god it´s friday)

Här råder dubbellycka just nu.

 Blev klar med en rapport på jobbet idag  som jag arbetat med i tre veckors tid och efter x antals övertidstimmar. Är en sådan löjlig tillfredsställelse att städa skrivbordet, stänga av datorn och ta helg med vetskapen att jag är klar. 

Det är var den  första lyckan. Den andra lyckan är att vi äntligen fått tag i en sekretär till lillprinsessans rum. Hon har varit ganska bestämd på hur den skall se ut. Smidig, romatisk och vit. Detta låter ju ganska enkelt men har visat sig inte vara helt enkelt. Hittade ingen ny till den prisklass vi vill lägga så blickarna gick mot blocket och jag hade ingen aning och att sekretär är så poppis just nu. Annonsen på sekretären hinner knappt läggas in förrän den är såld. Så efter att ha gått bet några gånger hittade jag en i gårkväll  och jag mailade snabbt att vi var intresserade och nu är den vår :).  Det var en andra lyckan som vi har här idag. 

Jag kom precis på en tredje lycka. Top Gun visas just nu på sjuan. Den enda film jag någonsin sett två gånger på bio. Nu skall jag sjunka ner i soffan och backa tiden. Dags för nostalgi!


GOD NATT KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!