torsdag 13 februari 2014

ATT FIRA TORSDAG OCH ATT HA SEMESTER



Skåål!

Här firas det ikväll !

Har en härlig känsla här då jag är klar med ett stort jobb och har tagit en semesterdag imorgon för att ge tjejerna en liten sportlovskänsla. Tyvärr har de en mamma som aldrig kan vara ledig hela sportlovet så det där med skidsemester på sportlovet är inget som jag kan ge dem sålänge jag har det jobb jag har. Men en liten weekend kommer det att bli.

Firade med en liten Martini ikväll och när  jag kom hem seeent  efter jobbet så fixade jag och lilltjejen lite färdkost till morgondagens tripp som bär söderut. 




Skönt att ha en dotter som älskar att baka. Det rosa muffinjärnet fick hon i julklapp förra året och de är inte använt sådär jättemånga gånger men det är himla käckt faktiskt. 

Vi bakade feta och tomat muffins som vi skall ha till pastasalladen imorgon. De blev riktigt goda.




Men nu har jag kraschat i soffan och jag vet inte hur jag skall komma ur den för att masa mig till sängen för jag är sååå trött nu.  

Imorgon är det alla hjärtans dag!

Jag har fixat lite överraskningar till mina familjemedlemmar. Alltid lika kul att ge tycker jag.

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!