lördag 8 februari 2014

LITEN FÅTÖLJ TILL LÅGT PRIS




Hej på Er!

Är lite glest mellan mina inlägg just nu och det beror enbart på att livet utanför bloggen snurrar i 180 igen och just nu är det fantastiskt mycket att göra, speciellt på jobbet som kryddas lite extra med att maken har en del jobbresor på veckorna.

Det enda positiva är att om jag har lite förmycket att göra så hinner jag även med lite mer då jag pressar mig men det brukar komma ett bakslag. När liksom det bara infinner sig en trötthet och den har kommit idag. 

Det utlovades en solig helg och jag hade liksom sett framemot att åka ut till havet och bara vara och lapa energi. Istället vaknar jag upp (alldeles förtidigt :( ) till en gråmulen februaridag. Nu är kl 14 och det börjar redan bli mörkt och kallt i huset. Brrr.

Sådär, nu känns det bättre att ha fått skriva av sig lite. När jag ändå vaknade såhär ofattbart tidigt en lördagmorgon passade jag på att surfa runt lite för att se om jag kan hitta en liten billig fåtölj, helst med armstöd, som lillskruttan skall ha i sitt rum. Hon vill ha en go läshörna, gärna även med fotpall. Dock får den inte ta någon stor plats och fotpall tror jag inte ens vi skall försöka få till då rummet troligtvis blir för övermöblerat.  

Jag hittade några fåtöljer men tar gärna emot tips om Ni kära läsare har något. Färg på fåtöljen skall vara vit, beige eller ljusgrå. Priset skall hålla sig helst runt 1000 kr men egentligen max 1500 kr. Just nu är prisklassen mellan 1000 - 2000 kr på de som jag hittat.

Så om du har ett tips på liten billig fåtölj till mig så får du väldigt väldigt gärna tipsa mig :)

Há en skön lördag!

Nu skall jag tända en bra för hua vad jag fryser...

KRAM




1 kommentar:

  1. Jag tycker att den från Ellos är superfin.

    Trevlig lördag!
    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!