söndag 9 februari 2014

FLYTTAR RUNT LITE



Här råder rena tonårsfeeling på mig idag.

Kompenserade verkligen gårdagens "vakna alldeles förtidigt" med att vakna till en klocka som stod på 10.05! Vet inte riktigt när det hände sist. Kanske ett tecken på trötthet och avsaknad på sol.

Har bestämt mig för att fortsätta tonårslunket hela dagen så jag går mest runt här och flyttar på lite saker.





Hittade den lilla vita skålen med svart mönster i skåpet. Skålen köpte jag i Mexico för två årsedan och enligt försäljaren är den handgjord. Hittade även en vit fjäder längst inne i ett annat skåp.

Há en skön söndag och hoppas att solen lyser på Er, vilket jag har förstått att den gör i stora delar av landet idag. Tyvärr inte här i gråa Göteborg.

KRAM KRAM

1 kommentar:

  1. Det ante mig att det var från Mexico! Alltid så fina grejer därifrån! Like! Härligt att få sova ut :-) Ha en go start på veckan!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!