måndag 10 februari 2014

KCAL ++ VS KCAL --




På mitt nattduksbord  kampas dessa två tidningar just nu.

Lite som ying och yang och lagom är bäst liksom :).

Igår när jag hade min slappar/tonårsdag så vann helt klart kcal ++ , den vänstra delen  av bilden ovan  och här ser Ni resultatet:


Semla med mandelmassa och nutellagrädde




Semlebak!

Premiär för mig i år och semlorna blev faktiskt supergoda. Fyllde ena omgången med mandelmassa (hemmagjord) och  nutellagrädde.

De andra blev den klassiska semlan med mandelmassa och grädde.








Nu drar vi igång måndagen här!

Dags för att åka till jobbet med ytterligare en häktisk vecka. Denna vecka har vi sportlov här men tyvärr så kan jag inte vara ledig ifrån jobbet men på fredag har jag semester och då väntar lite trevligheter med hela familjen. Längtar redan.

KRAM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!