lördag 22 februari 2014

HEJ OCH HUNKYDORY FYND!



Hej där!

För en vecka sedan skrev jag i mitt senaste inlägg att jag kraschade i soffan och där har jag legat denna vecka....

... nej skojar bara :)

men mycket jobb har det blivit och därför inga inlägg då alla vardagsmåsten kommer före bloggen.

Tänkte visa ett av mina fynd som jag fyndade på vår lilla weekend tripp och jag fick hjälp av yngsta dottern med att fotografera mig.

Tröjan är alltså ett av mina HUNKYDORY FYND, som jag handlade på outlet affären i Höganäs.






I Malmö på Emporia hittade jag äntligen ett par kängor som jag gillar. Oj vad jag har letat och letat. Vill ha den här grå beige färgen, vilken varit totalt omöjlig att få tag på de senaste åren. Har haft ett par stövlar i denna färg som jag köpte för många årsedan och det är en superbra färg, då i princip allt passar till den.



Skall försöka vara bättre på uppdateringar den kommande veckan.

Há en fortsatt bra lördagskväll!

KRAM

1 kommentar:

  1. Fina fynd! Jag ska till Malmö på lördag och Stockholm helgen efter så jag hoppas också kunna fynda. Ha en fin dag! Kram Stina

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!