lördag 18 november 2017

JULDEKORATION ANNO 2017

Bild lånad tinekhome.com

Jul * inspo * 2017


Bild lånad av tinekhome.com


Ja, vad säger man...

TineK kan det där med inredning och få till inspo bilder. 
Jag håller på att samla ihop inspirationsbilder för fullt nu för den kommande julen. Detta år tänker jag köra #keep it simpel# tror jag. Det skall kännas i huset att det är jul men jag är nog mer på färdigköpt pepparkakshus, skippa sätta egengjord glögg m.m. Känner mig helt enkelt inte lika pysslig i år som jag brukar. Kan vara så att jag precis varit i sommaren med palmer, badat i 27 gradigt havsvatten och legat på stranden i 30 graders värme. Då är det liksom svårt att plocka fram julen sådär på direkten.  


Bild lånad av tinekhome.com

Men jag längtar efter att få hänga upp mina julgranskulor i granen som jag köpte i Prag. Och nu är det bara någon månad kvar tills vi är där.

Há en fin lördag!

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!