måndag 20 november 2017

INREDNINGSTRENDER



Mer färg åt folket!!



Är det galda 80 talet som är på ingående men andas lite 2000-tal?

Eller kanske lite mot det glada 90-talet. Jag minns hur jag hade kornblå kläder kombinerat med senapsgult, rostrött, rött, grönt, ja hur mycket färg som helst som gärna blandades och mixade hur som helst. Och jag får definitivt lite känsla av att den tiden är på gång igen. Tiden då mycket färg och mönster är tillåtet. Och hemmen skall fyllas med många prylar igen. Det skall synas i hemmet vem som bor där. Vilka intressen har personen? Och jag har en känsla av att bokhyllan nu snart får flytta in i vardagsrummen igen istället för att om de överhuvudtaget finns idag bli gömda i ett avlägset arbetsrum.

Ovan analys får jag när jag ser hur hem till försäljning börjar stylas. Detta hem på Nordenskiöldsgatan 30 som Alvhem Mäkleri säljer just nu tycker jag verkligen andas en ny/gammal tid.


Bilderna ovan av lånade här

Ha en mysig måndagkväll. Själv tillbringar jag min på tåget mot Stockholm då jag skall gå på kurs där några dagar denna veckan.

K.R.A.M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!