söndag 19 november 2017

EN BLÅ JUL 2017












Moodboard





Hej,

Nu är det söndagkväll igen. Hjälp vad fort denna helgen gick!

Jag forsätter leta efter lite julinspo och när jag vaknade till snö i morse så kan jag inte säga annat än att julkänslan faktiskt flyttade in hos mig rejält. Jag har funderat en hel del på hur huset skall pyntas i år och jag  har gått och fått julsjärnan "snöblomma" i huvudet och kan inte riktigt släppa den. Just nu håller jag på att kolla runt var någonstans jag kan köpa dig i närheten. Den verkar försvinna på nätet i ett nafs och leveransid på 3-4 veckor känns inte aktuellt nu då jag vill ha den här och nu och det bums!

Jag delar mig mig av min moodboard över inredningsdetaljer som jag är sugen på till jul.


Snöblomma från watt & veke här
DIY, julstjänrnor från jeans- Printerest
julgranskulor- housedoctor
Blå gardinlängder i sammet ifårn Hemtex. här


Sov så gott!

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!