tisdag 28 november 2017

JULKLAPPSTIPS







Bild www.coxandcox.co.uk


Inredningsdetaljer i julklappen





Bild från www.anthropologie.com                                                   Bild www.westelm.co.u






Godmorgon!

Hur går det med julklappsinköpen? Jag är stolt över hur jag kommit igång. Målet är att vara klar med julklappsinköpen tidigt i år så att jag kan fokusera på att njuta lite av julen också. Tänk att bara kunna åka in till stan och strosa och kolla julskyltning och få härlig julkänsla utan att behöva känna stress och utan att behöva tänka... jag måste hitta något!

För mig är näthandel en räddning här. Inte för att den ersätter köp i butik helt och hållet för butiker måste ju också överleva men för att slippa trängsel och frustrationen att inte hitta det jag söker. Via nätet kan jag snabbt surfa runt och se var det som jag vill ha finns. I helgen surfade jag runt en hel del och hittade då dessa sobra inredningsdetaljer. Visst är de fina? Visst ger spegeln en lite lyxigare känsla? Och tidningsstället var riktigt snyggt! Och vad är hemmet utan en flamingo liksom? Jag delar med mig var jag hittat sakerna i länk här nedan.



Inköpsställen:

Tidningsställ hittar du här
Spegel hittar du här
Flamingo här

Nu är det dags att börja jobba!

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!