fredag 10 november 2017

ATT HA VARIT I MIAMI



Strandfågel på Miami Beach


Vart tog hon vägen?....




Jo, hon reste till Florida och trodde att hon skulle kunna blogga därifrån men det visade sig att det inte fungerade att ladda upp bilder så det blev inget mer inlägg. Men nu är hon hemma igen och det kommer komma fler inlägg ifrån resan. Redan imorgon faktiskt!

Då kommer hon dvs jag som reste att publicera ett inlägg som jag skrev i Miami men utan bilder kändes det inte kul att publicera så imorgon kommer mitt första inlägg om Miami och fler blir det för my good! vilken underbar resa vi haft som jag verkligen vill dela med mig med Er. Jag har sparat ihop en hel del tips för Er som vill åka hit. Men nu tar jag fredagkväll!

Há det så gott

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!